L’Ajuntament de sa Pobla aposta per la transparència en el servei de neteja

L’Ajuntament de sa Pobla aposta per la transparència en el servei de neteja


L’Ajuntament de sa Pobla va aprovar, en el ple de setembre del passat any, un dels contractes més importants de la legislatura: el contracte de neteja viària. L’empresa adjudicatària, Urban Serveis, presentà una oferta que comptava amb diverses millores al servei de neteja. Nova maquinària, més equips i jornades de feina, més intervencions contemplades i la relació de neteja programada, són exemples de les característiques d’aquest nou contracte.

La regidoria de Medi Ambient, responsable del contracte i del seu desenvolupament, ha apostat per la transparència. És per això que s’ha equipat la maquinària amb sistemes de seguiment GPS. Aquests sistemes s’activen quan la maquinària està en funcionament i es desplaça, tot oferint una informació de les rutes que es duen a terme. Tota aquesta informació està disponible al web de l’Ajuntament perquè pugui ser consultada per part de la ciutadania.

La regidora de Medi Ambient, Catalina Munar, afirma que l’aposta en transparència “servirà a la ciutadania per contrastar de quina manera s’inverteixen els diners públics”. Per la seva part, el batle, Llorenç Gelabert, es mostra satisfet amb la implantació del sistema i afirma que “és la primera ocasió que el poble pot saber que fa l’empresa de neteja”.

Visor GPS del servei municipal de neteja de sa Pobla: https://incidencies.sapobla.cat/neteja-viaria/mapa-public

 

IMG 20210531 163437 894

Marca Sa Pobla
logo fundacio